Cześć Kochani :)

Dzisiejszy wpis będzie moją recenzją na temat chińskiej maseczki do twarzy czarnej węglowej :)

Od jakiegoś czasu jest szał na tą właśnie maseczkę, ja używam ją bardzo sporadycznie, raz na jakieś pół roku jakoś wpada w moje ręce i wtedy ją stosuję, nie częściej. Powiem Wam że jakoś nie mam ochoty kupić tego pełnowymiarowego produktu. Oglądałam bardzo dużo filmików na YouTube gdzie Youtuberki ściągają tą maseczkę i pokazują jak ona ładnie oczyszcza im wągry, ja niestety ile razy tej maseczki bym nie zrobiła one nigdy nie wychodzą jak na tych filmikach i też naprawdę patrzę uważnie, a zaskórników mam naprawdę dużą ilość na nosie i na brodzie.. Maseczkę trzymamy 30 minut na naszej twarzy aż całkowicie zastygnie, wtedy łatwiej będzie nam ją ściągnąć ;)

Saszetka tej maseczki kosztuje 1,50 zł w sklepie kosmetycznym obok mojej miejscowości. Nakładamy oczywiście punktowo tylko na tą powierzchnię w której posiadamy wągry, radzę nie nakładać ją na całą twarz, ponieważ przy ściąganiu nie miłosiernie boli- być może dlatego że wyrywa nam włoski :( Także przy okazji mamy 2 in 1 maseczkę oraz depilacje :)

Używam ją jak najbardziej z czystej ciekawości, aby spróbować może akurat tym razem wyciągnie wszystko. Szczerze Wam powiem że nie zauważyłam żeby na mojej twarzy robiła cuda, pełnego opakowania na pewno nie zakupie, bo to nie maseczka tego typu że używamy ją często, właśnie starałabym się nie stosować jej za często, skład ma oczywiście po chińsku no ale możemy się domyśleć że nie jest to naturalny skład bezpieczny dla naszej skóry.

Także podsumowując, bo raczej nie ma co się rozpisywać na temat tej maseczki ja zakupię jeszcze t,ą malutką próbkę tej maseczki raczej, ale nie pałam do niej ogromną miłością.. Moja ocena 5/10.. :)

Ciekawe jakie są Wasze opinie, stosowałyście kiedyś tą maseczkę ?? Dajcie znać :)

Pozdrawiam :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, hej :) Dzisiaj sobota, tak wiem wiem wpisy zawsze w niedziele ale dzisiaj mam czas w pracy także zrobię wpis a co :) niestety w domu ...