Witam słoneczka :)


Dzisiaj nie typowy wpis, dzisiaj przeszłam moją metamorfozę włosową:) także pomyślałam że podzielę się z Wami tym..

Wybrałam się do salonu Solis w Nisku, pojechałam tam pełna obaw bo pierwszy raz byłam tam w gabinecie.. Obsługa miła, miałam wizytę o 10 wyszłam o 13.35 :) baaardzo długo zeszło z moimi włosami :) ale efekt jest ładny moim zdaniem. Wykonane na moich włosach było malowanie pasemkami włosy, rozjaśnianie ich, nakładanie toneru a następnie podcięcie końcówek. Pokaże Wam efekt przed i po, może zdj nie są jakoś prze pięknie zrobione no ale wybaczcie :)
przed :


 











 po :





To tyle, efekt być może nie jest strasznie widoczny na zdj ale na żywo widać efekt :)

;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, hej :) Dzisiaj sobota, tak wiem wiem wpisy zawsze w niedziele ale dzisiaj mam czas w pracy także zrobię wpis a co :) niestety w domu ...