Hej kochani :)

Zapraszam na kolejny wpis na moim blogu, dziś podzielę się z Wami moimi ulubieńcami października.
Ten miesiąc zleciał szybciutko, był miesiącem bardzo energetycznym dla mnie.
Miesiąc już dosyć zimny i deszczowy, także pierwszym moim ulubieńcem będzie moja kurtka- parka moro na zamek z ściągaczami, z kapturem także cudownie. Linka podam Wam oczywiście do niej, zamówiłam ją na początku października i tak cały miesiąc w niej praktycznie przechodziłam. Podoba mi się bardzo, nie była bardzo droga a podoba mi się naprawdę.http://allegro.pl/narzutka-parka-moro-military-zamek-jacket-j737-i6895221222.html

Kolejnym ulubieńcem jest paletka bronzerów z firmy Golden Rose, uwielbiam tą paletkę, stosuję od jakiegoś czasu, ale w październiku stosowałam ją jakoś najczęściej. Lubię efekt jaki daje, paletka zawiera 2 bronzery, jeden jaśniejszy drugi ciemniejszy, ja obydwa łączę ze sobą. Zawiera również puder matujący, ja najczęściej stosuję go w strefę T. Też nie był drogi, zamówiłam go na Allegro.http://allegro.pl/golden-rose-paleta-do-konturowania-twarzy-contour-i6598365682.html?snapshot=MjAxNi0xMi0xNVQxMzowNTowNS4xMjZaO2J1eWVyOzZmYmRiMmFmYTY4NmY3OGU0NzdjNDE4OTM4NDZjYzk5MjNhM2U3NTQ4MmJkOTYyNTc1NDQ4Y2VlNmNiZmYzNWM%3D








Kolejnym ulubieńcem jest gąbeczka do makijażu, moja jest już styrana, ale nie wyobrażam sobie makijażu twarzy, a głównie nakładania podkładu bez gąbeczki. Ja nie będę polecać gąbeczki danej firmy, bo ja posiadam gąbeczkę no name ale jest pulchniutka, mięciutka i cudowna, choć miałam gąbeczkę z Real Techniques i ta gąbeczka była cudowna, myślę nad ponownym jej zakupem. Miałam ją dosyć długo, no ale niestety musiałam wyrzucić z powodów higienicznych. Radzę każdej dziewczynie wypróbować gąbeczkę i choć raz nałożyć nią podkład, jest różnica.

Ostatnim ulubieńcem to tusz do rzęs firmy Maybelline the colossal volum express- smoky eyes . Już tusz niestety do wyrzucenia, mam go już resztki, ale ciężko mi się z nim pożegnać :) Ładnie wydłuża, jest super czarny i nie skleja moich rzęs. Jeśli nie chciałabym wypróbować nowych tuszy to bym do niego pewnie wróciła, a że mam jeszcze inne do wykorzystania także pewnie się wstrzymam. Ale super polecam Wam, ja go kupiłam w Rossmannie, jestem zadowolona.  To chyba tyle moich ulubieńców :) Wszystko się sprawdziło, bubli jakoś nie miałam.

Trzymajcie się cieplutko :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, hej :) Dzisiaj sobota, tak wiem wiem wpisy zawsze w niedziele ale dzisiaj mam czas w pracy także zrobię wpis a co :) niestety w domu ...