Witam wszystkich serdecznie :)

Kolejny wpis będzie o moich ostatnich zakupach w drogerii Rossmann.
Udałam się tam, bo brakowało mi już kilka kosmetyków pielęgnacyjnych, a do Rossmanna mam zawsze po drodze.

Będą tu nowości, a także produkty które już znam i bardzo lubię.

1. Emulsja do higieny intymnej LACTACYD FEMINA wersja bez pompki- koszt 9,99 zł, bardzo lubię, używam już chyba 3 opakowanie. Polecam :)

2. Antyperspirant REXONA- dla chłopaka, nie dla mnie nie mogę więc tu wyrazić swojej opinii :) koszt: 6,99 zł

3. Loreal Elseve dwufazowy eliksir na włosy koszt-15,99 zł. To mój pierwszy raz jak go używam, także jak będzie moim ulubieńcem to się z Wami tym podzielę :)

4. Isana żel pod prysznic jakaś limitowana wersja, zapach Tahiti koszt- jedynie 2,99 zł ! Zapach świetny !!

5. Bielenda Argan Oil olejek do mycia twarzy- cena na do widzenia była: 11,69 zł. Użyłam go raz, więc nic niestety nie powiem.

6. Mój ulubieniec:
Ziaja tonik ogórkowy używam go po zmyciu twarzy płynem miceralnym koszt: 5,59 zł !
Lubię go za zapach mocno ogórkowy, ładnie tonizuje moja twarz, za tą cenę no proszę :)

7. Loreal płyn miceralny do skóry suchej i wrażliwej koszt- 15,29 zł. Używam go po raz pierwszy, ale płyn jak płyn raczej ten z Gariera jest lepszy..

8. Szczoteczka Oral B koszt- 4,99 zł. Niestety nie zauważyłam ale ma średnie włosie, ja potrzebuję miękkie ale to nic, często szczoteczki wymieniam także nic się nie dzieje.

9. Na koniec 2 maseczki:
* Perfecta płatki pod oczy efekt mrożenia- 3,99 zł. Uwielbiam je ! Używałam wielokrotnie i czuję mrożenie pod oczami oraz widzę efekty po ściągnięciu.. :)
* Lirene peeling enzymatyczny koszt- 2,99 zł . Zużyłam go efektu WOW niestety nie zauważyłam :( A szkoda.

Jeśli któreś z tych produktów przypasują mi tak żeby się tym podzielić, umieszczę je w rankingu Ulubieńce.. :)

Trzymajcie się cieplutko :) do następnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, hej :) Dzisiaj sobota, tak wiem wiem wpisy zawsze w niedziele ale dzisiaj mam czas w pracy także zrobię wpis a co :) niestety w domu ...