Cześć kochani :)

Nastał ten piękny dzień, kiedy mam ochotę napisać tu coś do Was :)
Dziś napiszę Wam moje przepisy na domowe maseczki, które stosuję na twarz, jeśli jesteś zainteresowana zapraszam dalej :)


Często lubię stosować maseczki, wydaję mi się, że te z naturalnych produktów nie zaszkodzą mojej skórze, tak jak mogą zaszkodzić te które kupujemy w drogerii.

Maseczki na twarz:
Ja na swojej skórze posiadam niestety przebarwienia, także stosuję takie maseczki, które rozjaśnią skórę oraz ją nawilżą.
1. Maseczka z białka kurzego oraz z soku z cytryny.

Białko z jajka ubijamy, dodajemy wyciśnięty sok z połowy cytryny. Jeśli macie jakieś ranki, miejsca otwarte na skórze twarzy nie radzę tego robić, będzie bolało. Maseczka ładnie nawilża oraz rozjaśnia przebarwienia na twarzy za pomocą soku z cytryny.

2. Maseczka domowa na wągry.
1 łyżka żelatyny
1 łyżka mleka
rondelek w którym połączymy i rozpuścimy żelatynę.

Wsypujemy żelatynę, dodajemy mleko i mieszamy aż do tego momentu gdy żelatyna się rozpuści i zacznie gęstnieć. Gdy przestygnie, nakładamy cienką warstwę na twarz. Czekamy do momentu aż to na buzi zastygnie i ściągamy. Radzę nie nakładać na całą twarz, tylko na miejsca problematyczne. I jak ??

3. Maseczka domowa z sody oczyszczonej.

Dodajemy 3 łyżki sody oczyszczonej oraz odrobinę wody, nakładamy na problematyczne miejsca.
Soda działa bakteriobójczo, nakładana na miejsca gdzie występuje trądzik pomaga nam w oczyszczaniu tych miejsc z bakterii.

Na dziś to tyle moich przepisów na maseczki, kiedyś dodam może przepisy na maseczki włosów i peelingi skóry głowy.

Trzymajcie się cieplutko i w te długie jesienne wieczory zachęcam do zrobienia sobie którejś z tych maseczek. Dbajmy o siebie kobietki :) do następnego paa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, hej :) Dzisiaj sobota, tak wiem wiem wpisy zawsze w niedziele ale dzisiaj mam czas w pracy także zrobię wpis a co :) niestety w domu ...