Cześć kochani :) 

Czas na kolejny wpis, dziś zrecenzuję podkład, który używam już ponad miesiąc, mianowicie podkład- Loreal True Match. 
Podkład który dopasowuję się do koloru i struktury skóry. Zawiera mineralne pigmenty. Idealnie dopasowuję się do odcienia i tonacji skóry. Kremowa konsystencja bardzo łatwo się rozprowadza dla idealnego krycia bez efektu maski. -- to napisał nam producent na opakowaniu, ale czy naprawdę jest taki wspaniały ??

Kupujemy 30 ml produktu, posiada SPF 17, niestety nie widzę w jakim odcieniu ja go mam, bo nazwa się starła. Opakowanie z pompką także na plus za to, ale : nie trafiłam z doborem koloru niestety to mój błąd, ponieważ najzwyczajniej w świecie jest on za jasny, nie ma tragedii, ponieważ nie jestem opalona, także więcej bronzera i jest OK. Konsystencje ma dosyć płynna, nie jest gęsty, matuję skórę, ale moim zdaniem nieprzyjemnie się go rozprowadza. Jak to robię palcami jest taki matowy, podkreśla wszystkie suche skórki. Jak to robię gąbeczką - nie jestem zadowolona z krycia. Nie jestem zadowolona z tego podkładu nie z tego względu, że mam źle dopasowany kolor, ale dlatego że ja posiadam cerę suchą wrażliwą, która ma tendencję do wysuszania się i moja cera niestety nie lubi się z tym podkładem, on wysusza mi skórę, a jeśli chodzi o krycie rewelacyjne nie jest. Nie mogę porównać go z żadnym innym podkładem, bo jeszcze takiego podkładu o takiej konsystencji nie miałam. 
Nie jest to podkład rozświetlający, a moja skóra takiego potrzebuję.  Jeśli porównam go z podkładem Bourjois healthy mix to jest to niebo a ziemia przynajmniej u mnie. 
Kupiłam, bo wiele dziewczyn polecało ale nie musi się przecież sprawdzić u każdego :)

Ja go kupiłam na stronie cocolita tu macie link: https://www.cocolita.pl/podklady/loreal-true-match-the-foundation-podklad-n1-ivory-nowa-wersja?from=listing&campaign-id=19 za 26,90 nie wiem czemu w Rossmannie są takie ceny: http://www.rossmann.pl/Produkt/LOreal-Paris-True-Match-podklad-2N-vanilla-30-ml,369481,7166#enclosingOpinonsDiv.. Ale wracając do podkładu nie będzie on moim ulubieńcem, nie pokochaliśmy się od pierwszego nałożenia, ale nie będę płakać z tego powodu :) zużyję go do końca, bo ja staram się kosmetyków nie wyrzucać, ale nie kupię go ponownie. Jeśli Ty potrzebujesz nawilżenia, rozświetlenia to moim zdaniem ten podkład nie jest dla Ciebie.. 

Moja ocena to 3 na 6. Nie jestem zadowolona.. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, hej :) Dzisiaj sobota, tak wiem wiem wpisy zawsze w niedziele ale dzisiaj mam czas w pracy także zrobię wpis a co :) niestety w domu ...