Witam Was ponownie robaczki :)
Przychodzę dziś do Was z taką dyskusją, dziś nic nie będzie o kosmetykach od razu podkreślam :) Przychodzę dziś do Was z takimi moimi radami jak teraz w te długie jesienne wieczory organizować sobie czas, choć te najdłuższe dopiero przed nami to już czuć można ich nawiązkę..

Ja sobie tak ten czas organizuję że:
* mam postanowienie aby za bardzo nie przybyło mi kg- bo mój organizm ma co do tego niestety tendencję, to staram się co wieczór ćwiczyć, co wieczór wykonuję inne treningi np. poniedziałek trenuję brzuch, we wtorek pośladki itd. nie pozwalam żeby nuda też wtargnęła do moich ćwiczeń także staram sobie je organizować i urozmaicać.
* jest bardzo dużo ciekawych seriali które właśnie w ten zimowy czas możemy obejrzeć i jeśli tak jak ja nie mięliście czasu na wakacjach choć postanowiliście sobie że jakiś serial zaczniecie oglądać to moim zdaniem teraz jest dobry czas. Zimny wieczór za oknem ciemno zimno a wy leżycie sobie w cieplutkim łóżeczku i oglądacie ciekawy serial, to jest to ! :)
* ja mam dużo czasu wieczorami tzn też zależy która zmiana wypada mi w pracy ale jeśli jest to pierwsza to wieczory mam wolne i szczerze co lubię robić ? lubię po prostu iść do łóżka po 20 i leżeć sobie myśleć o różnych sprawach i lubię iść wcześniej spać, ja potrafię iść spać około 20 jestem śpiochem ale kocham spać :)
* długie wieczory to też dobry czas aby zająć się domowymi porządkami :)
* można spotkać się z koleżanką z którą dawno nie mięliście kontaktu


To tyle z moich rad ja i tak najczęściej wybieram tą 2 i 3 opcję hihi :)
Trzymajcie się cieplutko i do następnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, hej :) Dzisiaj sobota, tak wiem wiem wpisy zawsze w niedziele ale dzisiaj mam czas w pracy także zrobię wpis a co :) niestety w domu ...