Witam :)

Porozmawiajmy dziś ,może o paznokciach, bo jakoś nadszedł czas że muszę ściągnąć jedne i żałożyć kolejne hybrydy, ale jakoś naszła mnie ochota żeby o tym właśnie napisać..
Ja na swoje paznokcie nie mam co narzekać są twarde, nie rozdwajają się, ani nie łamią choć na dzień dzisiejszy są już długie. Paznokcie odziedziczyłam chyba po swojej mamie tzn. ich kondycje, podoba mi się ich kształt i tak ogólnie z całego mojego wyglądu podobają mi się najbardziej paznokcie :)

Nie przestraszcie się ale odrost dosyć duży, bo te hybrydy noszę już 2 tydzień. Kolor był strasznie krzykliwy ale na końcówkę wakacji myślę, że mogłam zaszaleć, kolejny kolorek będzie bardziej stonowany..
Ja paznokcie maluję lakierem hybrydowym firmy Semilac jestem zadowolona naprawdę, nigdy nie miałam żadnych sytuacji żeby lakier schodził mi całymi płatami.. Różowy kolor na moich paznokciach to: Semilac nr 170 Pink Wink
Szary kolor na moich paznokciach to: Semilac nr 141 Lady in Grey
Kiedyś może zrobię taki wpis jak maluję paznokcie krok po kroku dla osób początkujących.. Najważniejsza zasada: nie obgryzamy paznokci ! Nigdy tego ja osobiście nie robiłam, ale jeśli ktoś z Was ma z tym problem jest wiele produktów na rynku, może warto spróbować jeśli macie z tym problem.. A na razie to wszystko trzymajcie się cieplutko do następnego :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, hej :) Dzisiaj sobota, tak wiem wiem wpisy zawsze w niedziele ale dzisiaj mam czas w pracy także zrobię wpis a co :) niestety w domu ...