Cześć robaczki :)

Odzywam się dziś bo chce poruszyć bardzo ważny temat w życiu każdego, mianowicie kwestia poddawania się i dążenia do celu. Podam może przykład z własnego doświadczenia. Aha na wstepie dodam że dzisiejszy wpis nie będzie miał nic związanego z kosmetykami.. :) Także chodzi mi o to że 3-krotnie nie udało mi się załatwić/ doprowadzić do końca pewnej sprawy.. Od jednej próby do drugiej na szczęście mam określoną liczbę czasu aby się przygotować. Może napiszę o co chodzi, bo tak dziwnie dla Was się domyślać :) Główna sprawa tyczy się egzaminu który dałby mi upragnione ,,szczęście''. Przygotowywałam się do niego najlepiej jak potrafiłam, tak mi się wydawało :) Mój narzeczony sam mówił żebym już odpuściła że nie jest mi to do niczego potrzebne i że szkoda sobie psuć krwi ale ja się uparłam i dochodzę do wniosku, że ja taki charakter mam, że jak zaczynam jakąś sprawę to chcę ją doprowadzić do końca co by się nie działo, a wiecie dlaczego?? Bo nigdy się nie poddam, nie odpuszczę nie dam tej przyjemności moim wrogą.
Ten wpis powinien Wam pokazać, że nie można się poddawać i tu też nie chodzi stricte o egzamin ale o całe życie, o codzienną walkę, no bo powiedzcie że życie to nieustająca walka ? Moim zdaniem to walka.
Ja codziennie walczę aby zmusić się, żeby wstać wcześniej z łóżka aby zrobić to i siamto, a najchętniej chciałabym cały dzień siedzieć i pachnieć :)
Codziennie się zmuszam aby ruszyć te moje cztery litery i się poruszyć aby spalić moje dodatkowe kilogramy :) To nie walka ? Moim zdaniem TAK.. Myślę że tym wpisem dałam Wam do myślenia, że życie to ciągła walka i że codziennie o coś walczymy, tym egzaminem chciałam Wam podać tylko przykład, ale samo życie to dobry przykład. Nie poddawajcie się, jeśli macie jakiś cel to dążcie do jego zrealizowania. Nie za miesiąc, teraz !!
Co stoi na przeszkodzie ?? Tylko i wyłącznie strach, że nie dacie rady.
OGRANICZA NAS TYLKO NASZ UMYSŁ, pamiętajcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, hej :) Dzisiaj sobota, tak wiem wiem wpisy zawsze w niedziele ale dzisiaj mam czas w pracy także zrobię wpis a co :) niestety w domu ...