Witam wszystkich serdecznie, nie wiem jakim cudem dotarłeś na mojego bloga i czytasz ten wpis ale cieszę się, że tu jesteś :)

Mam naimie Anka i na tym blogu bedę poruszać sferę głównie kosmetyczną/beauty.. Choć nie ukrywam że czasem chciałabym sobie z Wami popisać na życiowe tematy..
Kosmetyka głównie, bo interesuję się tą sferą- nie jestem wyjątkiem- jestem KOBIETĄ :)
Nie będzie tu mojej prywatności, bo chce pozostać anonimowa, czy to ważne kim jestem i co już osiągnęłam ?? Nie sądze..
Ja tu o kosmetykach a czy mam wogóle jakieś doświadczenie ?? Hmm nie mam z wykształcenia jestem ekonomem i w swoim zawodzie pracuję.. Mieszkam w małej miejscowości na końcu świata.. Mam 24 lata i niemiłosierne parcie na życie, cieszę się z małych rzeczy.. I choć pewnie wydaję Ci się że ten wpis zaczęłam mało o kosmetykach przyznam Ci rację.. A ską wiem może w przyszłości moje wpisy pójdą w innym kierunku ?? Popiszemy.. zobaczymy :)
Będę tu przedstawiać kosmetyki oraz wyrażać moją opinię na ich temat, także spotykajmy się tu częściej, zapraszam do kontaktu ze mną. Będę starać się aby te wpisy pojawiały się dość regularnie..
Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego spokojnego dnia :*

4 komentarze:

  1. Hej Anka, my dziewczyny lubimy wiedzieć więcej o blogerkach które czytamy, bo wtedy traktujemy je jak koleżanki, jesteśmy z nimi bliżej. Tak jak Ci już napisałam, nie wstawiaj spamu, sprawdzaj 4 razy tekst żeby uniknąć błędów i powtórzeń i będzie dobrze. Życzę samych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale skasowanie postu o spamowaniu to strzał w kolano. Nikt nie lubi blogerek nie lubiących krytyki i kasujacych niewygodne komentarze. Najlepiej było odpowiedzieć na niego i więcej tego nie robić.

      Usuń

Hej, hej :) Dzisiaj sobota, tak wiem wiem wpisy zawsze w niedziele ale dzisiaj mam czas w pracy także zrobię wpis a co :) niestety w domu ...