Witam, dzisiejszy wpis będzie o kosmetykach firmy Evree dziś zrecenzuję 3 kosmetyki tej firmy.

Pierwszym kosmetykiem jest to peeling cukrowy do ust Sugar Lips z odkręcanym wieczkiem zapach jest poziomkowy, smak bardzo słodki. Moje zdanie o tym produkcie: żałuję że jest to w takim opakowaniu, że musimy produkt nakładać palcem gdzie nie jest to higieniczne, jeśli miałabym zdecydować czy kupiłabym go ponownie to raczej nie, przez to opakowanie, choć peelinguje ten produkt dobrze usta, są po nim bardzo gładkie. Moja ocena to 3 na 6.

Następny produkt to:
Magic Rose upiększający krem pod oczy do wszystkich typów skóry, ekstrakt z róży Eyeliss i drobinki rozświetlające. Co mogę powiedzieć o tym produkcie hm: bardzo ładnie pachnie różami nawilża ładnie okolice pod oczami. Po tym produkcie skóra nie jest podrażniona.Także jeśli miałabym Możliwość kupić go ponownie to pewnie bym  kupiła, ale że ja lubię próbować nowych produktów to kupię jakiś inny. Moja ocena to 4 na 6.

Kolejny i ostatni produkt to krem upiększający krem do twarzy z serii Magic Rose 30 + z olejkiem różanym kolagenem i elastyną do skóry mieszanej i tak samo zapach ładny różany nie nachalny, delikatny. Nawilżenie jest ok, nie obciąża mojej skóry, nawilża ładnie stosuję go w duecie z tym kremem pod oczy. Moja ocena to 5 na 6. Jestem zadowolona z niego i ogólnie z tego kremu pod oczy.

Ogólnie są to dobre produkty jestem zadowolona z nich i polecam Wam je również..

Do następnego :)

2 komentarze:

  1. Chciałam zapytać w jakiej innej formie widzialabys ten peeling? Peelingi nie mają sztywnej konsystencji. Recenzja byłaby lepsza gdybyś skupiła się na tym przez jaki okres czasu stosowałaś produkty, wymieniła w czym Ci pomogły a w czym zawiodły, porównała do innych produktów, napisała czy cena jest wspolmierna do jakosci. Sporo błędów ortograficznych i powtórzeń ale masz potencjał wiec nie rezygnuj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaję mi się, że mają dla przykładu ten: https://kontigo.com.pl/odzywcza-pomadka-do-ust-z-peelingiem-hypoalergiczna-sylveco-5259.html?gclid=Cj0KCQjwvOzOBRDGARIsAICjxoeNF31GlBRBhQ1vJupTQMWOT0q6HQfnJQtlBd948nkzYDA4qluovTUaAsj9EALw_wcB

      Usuń

Hej, hej :) Dzisiaj sobota, tak wiem wiem wpisy zawsze w niedziele ale dzisiaj mam czas w pracy także zrobię wpis a co :) niestety w domu ...