Cześć :)

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją lokówki firmy Remington CI96W1. Na dole wstawię Wam zdjęcia jak wyglądają moje włosy przed i po użyciu tej lokówki.
Ogólnie używałam 3 razy tą lokówkę, przychodzi do nas bardzo ładnie zapakowana, dodam że swoją kupiłam na Allegro, jej koszt wyniósł mnie 119 zł wraz z przesyłką, czyli moim zdaniem nie jest źle.
Dołączona jest również rękawiczka, która chroni nas przed poparzeniem, raz jej nie założyłam i niestety do tej pory mam ślad po oparzeniu, ale to tylko moja głupota :)
Możemy ustawić sobie temperaturę w jakiej chcemy aby działała od 180-210 stopni. Ja oczywiście jeśli używam lokówki, prostownicy bądź suszarki zawsze używam na włosy specjalnych produktów do ochrony moich włosów przed wysoką temperaturą.

Ogólnie jestem zadowolona z tej lokówki, można uzyskać duży skręt tych włosów- skręt ,, baranka'' na takich skręcie zawsze mi zależy, fali nie robiłam.
Zdjęcia zobaczycie na dole jak to wygląda, ja naturalnie mam proste włosy i niestety u mnie kręcone włosy nie utrzymują się długo, zwłaszcza teraz przy takiej pogodzie gdzie cały czas pada deszcz..

Moja ostateczna opinia :

Zalety:
* cena
* długi kabel
*funkcja blokowania temperatury
*rękawiczka
*wygląd
*wyświetlacz
* szybko się nagrzewa
*automatyczne wyłączanie
* 5 lat gwarancji

Polecam ją ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, hej :) Dzisiaj sobota, tak wiem wiem wpisy zawsze w niedziele ale dzisiaj mam czas w pracy także zrobię wpis a co :) niestety w domu ...