Witam Was Kochani :)

Dzisiaj poruszę temat mojej pracy, gdzieś we wcześniejszych postach zdradziłam Wam gdzie pracuję i jaki zawód wykonuję.

Pracuję w sklepie spożywczym w małych delikatesach jako sprzedawczyni. Przedstawię Wam tu plusy i minusy takiej pracy.
Zacznę od początku, pracuję w tej pracy od maja także już dosyć długo, więc myślę że już coś w tej sprawie mogę powiedzieć.
Powiem Wam,że pierwszy raz pracuję w tego typu pracy, wcześniej pracowałam ale w innej pracy.
Także zaczynam od początku. Dzień zaczynam bardzo wcześnie bo o 5, o 5:30 wyjeżdżam z domu do pracy mam około 10 km, także 10-15 minut drogi. Niestety teraz jest ciężej bo ciemno, zimno nie przyjemnie.
Rozkładam pieczywo, bo zaraz przyjdą klienci a oni chcą świeże pieczywo. Następnie loguję się do programu i zaczynam obsługiwać klientów. Często  na zmianie jesteśmy we dwie z koleżanką, lecz gdy jestem sama muszę się sprężać.
Ja jedna jestem odpowiedzialna za obsługę klientów, za wprowadzenie i płacenie za dostawy, wprowadzenie faktur do programu, między czasie oczywiście obsługuję klientów, dbam o porządek w sklepie, bo musi oczywiście być czysto. Muszę dbać o to żeby nie brakowało nic na półkach ani w chłodniach. Oczywiście jestem też odpowiedzialna za pisanie zamówień na dzień kolejny za mięso, pieczywo, alkohol,chemia i papierosy także trzeba mieć głowę żeby to wszystko ogarnąć i czasem pod koniec zmiany naprawdę jestem zmęczona.
Opiszę Wam plusy i minusy jak ja to widzę.

Minusy:
* wczesne wstawanie
* ciężka praca wbrew pozorom naprawdę trzeba ciężko pracować
* trzeba znosić humory klientów zwłaszcza starszych osób to jest naprawdę wkurzające
*denerwujące komentarze: czemu tego nie macie, czemu to jest takie drogie, w tym momencie cierpliwie gryziemy się w język i uśmiechamy głupio
*niestety pracujemy w soboty i co 2 niedzielę :(
* 2 zmiana wypada do 20, ciemno, zimno chce się do domu

Plusy:
*praca moim zdaniem dobrze płatna wbrew pozorom
*dobra atmosfera w pracy
*jeśli  nie pasuje nam jakaś zmiana, możemy bez problemu się zamienić
*spotykanie interesujących ludzi (niektórzy dostawcy potrafią rozśmieszyć)
*kontakt cały czas z klientami ( dla niektórych nie do wytrzymania- ja lubię)
*potrzebujemy czegoś na obiad ? kupujemy na miejscu
*jesteśmy na czasie z nowościami
* dostajemy bonusy z różnych firm

I tak to chyba wszystko ja tak to widzę, opisałam Wam wszystkie ważne sprawy moim zdaniem, ja tą pracę polecam nie należy do najgorszych..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, hej :) Dzisiaj sobota, tak wiem wiem wpisy zawsze w niedziele ale dzisiaj mam czas w pracy także zrobię wpis a co :) niestety w domu ...