Cześć Moi Mili :)

Przepraszam Was, nie odzywałam się w niedziele.. A takie było moje postanowienie.. i co guzik z tego.. Tak wyszło, odpoczywałam cały dzień, jak na niedziele przystało :)

Dzisiaj mamy środę ja dopiero się odzywam już od poniedziałku zapisywałam sobie: zrobić wpis na bloga, zrobić wpis na bloga.. i przez te dni nie zrobiłam, ale ciesze się że dziś się zabrałam za to :) mamy już wieczór ja jestem po kąpieli ale zaraz zmykam jeszcze jeść kolacje.. Wczoraj spełniliśmy marzenie mojego męża- kupiliśmy mu jego wymarzony samochód :) a wiecie doświadczanie tego że mąż jest szczęśliwy jest na prawdę super przeżyciem :)

Codziennie rano praca, pracuję od 6.30-14.00 :) jest wszystko ok u mnie zdrowie dopisuje, nie narzekam.. Praca w domku powoli do przodu mąż zajął się szpachlowaniem, które już skończył w tym tygodniu chce skończyć gruntować górę dół gotowy.. :)

A w następnym tygodniu plan taki aby zacząć elewacje.. zdolnego mam tego męża, bo zna się na tych rzeczach i sam będzie to robił.. ciesze się okropnie !!

Chciałam napisać dzisiaj co u mnie a już w niedziele już wracam do normalnych kosmetycznych wpisów.. Myślę aby pochwalić się moimi zakupami na Alieexpress trochę tych rzeczy mi już podochodziły, ale jeszcze nie wszystkie.. Myślę własnie o takim wpisie.. Będzie już w niedzielę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, hej :) Dzisiaj sobota, tak wiem wiem wpisy zawsze w niedziele ale dzisiaj mam czas w pracy także zrobię wpis a co :) niestety w domu ...