Witam Was moi Kochani :*


Odzywam się do Was, tak jak obiecałam ostatnio.. :) Chciałam Wam polecić dzisiaj jeden kosmetyk który mi się barrdzo sprawdził.. Jest to peeling enzymatyczny firmy Lirene z morską algą ja mam opcję każdy typ cery, w tym wrażliwa i naczynkowa.. Kolor opakowania jest różowy, pojemność 75 ml. Polecam go, ponieważ mało który kosmetyk sprawdził mi się tak jak ten, polecam serdecznie :)

Ja przerzuciłam się teraz i używam tylko i wyłącznie peelingów enzymatycznych, wcześniej to bywało różnie ale widzę różnicę w swojej cerze i że te peelingi jej służą.. Nie wiem co więcej o tym peelingu mogę Wam napisać, jest wydajny ponieważ ja go kupiłam przed wakacjami i w tubce jeszcze czuję że coś tam jest :) Skóra jest po nim pięknie nawilżona, jakby rozjaśniał przebarwienia tak ja widzę, takie efekty. Wstawię Wam dokładne zdjęcia na których będziecie mogli zobaczyć jego skład, ja polecam :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, hej :) Dzisiaj sobota, tak wiem wiem wpisy zawsze w niedziele ale dzisiaj mam czas w pracy także zrobię wpis a co :) niestety w domu ...