Witam Kochani :)

Ale się bardzo stęskniłam za moim blogiem, ale niestety dopiero teraz znalazłam czas aby się do Was odezwać. Do polski wróciłam 10 października- dziś mamy 6 listopad- wiem wiem :) ale 27 października odbył się nasz ślub i chcąc nie chcąc nie miałam w ogóle czasu na nic. Wyjazd za granicę był ok, udał się jesteśmy zadowoleni wszystko było w porządku, zleciało masakrycznie szybko- ale o to chodzi :)

Nasz ślub był malutki zorganizowaliśmy go na 16 osób- najbliższa rodzina tylko, powiem Wam że wszystko fajnie wyszło i jakbym miała robić jeszcze raz to zrobiłabym tak samo, nie chcieliśmy zapraszać rodziny i znajomych z którymi nawet nie mamy kontaktu na co dzień.. Ślub był Kościelny bo tego nie dodałam Wam :) Wstawię jedno zdjęcie mojej obrączki później jak już dostaniemy zdjęcia od fotograf to też Wam może wstawię. Chyba na razie to wszystko chciałam się tylko do Was odezwać, napisać że żyje i że wszystko jest ok, oczywiście teraz będę się do Was odzywać regularnie papatki:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, hej :) Dzisiaj sobota, tak wiem wiem wpisy zawsze w niedziele ale dzisiaj mam czas w pracy także zrobię wpis a co :) niestety w domu ...