Cześć Kochani :)

Przepraszam za to że dawno się zajmowałam blogiem, ale ciepło się zrobiło a czasu niestety coraz mniej :( czas mi się niestety nie wydłużył.. Mam dużo zajęć też poza zawodową pracą i niestety to zabiera mi dużo czasu.. no ale dzisiaj nie o narzekaniu jak tego czasu mało mam tylko przychodzę dziś do Was z recenzją elektrycznej szczoteczki Oral B.

Szczoteczkę dostałam jako prezent, bardziej po prostu byłam ciekawa jak jej się używa jakie efekty daje i ogólnie całe jej działanie mnie interesowało, choć powiem Wam że ja nigdy nie miałam problemu z używaniem zwykłej szczoteczki do zębów.. Wiem że elektryczne szczoteczki weszły baardzo dawno, bo pamiętam jeszcze jak chodziłam do podstawówki to moja koleżanka miała właśnie taką szczoteczkę i to naprawdę było WOW :)

Dostałam ją jakieś 2 tyg temu także myślę że jakąś tam swoją opinię będę mogła o niej napisać.

Wizualnie moja szczoteczka jest bardzo ładna, może dlatego że jest różowa :) zaraz po otrzymaniu jej ładowałam ją przez 24 godziny minęły 2 tyg a bateria w niej jeszcze nie rozładowała mi się. Jest to bardzo inteligentna szczoteczka, ponieważ co 30 sekund czujemy wibracje podczas szczotkowania zębów- daje nam znak że możemy zmienić stronę zębów które szczotkujemy.. Po jej użyciu wypłukuję ją i kładę na leżąco na papierze kuchennym aby mi wyschła nie stawiam ją na stojąco aby woda nie dostała mi się do środka..

Koszt takiej szczoteczki to jest ok. 90 zł, sprzęt który warto mieć, daje nam dużo komfortu- myje zęby za nas :) A co najważniejsze zostawiłam na sam koniec ja to zauważyłam i również moi znajomi co najważniejsze- że tak jakby zęby mam bielsze :) także jak najbardziej na plus :)
Co Wam więcej mogę powiedzieć ja jestem zadowolona cieszę się że mam taką szczoteczkę że mam możliwość ją przetestować. Jakbym nie dostała jej na prezent myślę, że sama bym ją zakupiła, bo to jest naprawdę fajna sprawa.

Nie napisałam Wam gdzie ona była kupiona, nie podałam linka do niej bo bardziej chciałam się skupić na samym produkcie i opisanie jego wad i zalet.. Ja jestem zadowolona i Wam również szczoteczkę elektryczną polecam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, hej :) Dzisiaj sobota, tak wiem wiem wpisy zawsze w niedziele ale dzisiaj mam czas w pracy także zrobię wpis a co :) niestety w domu ...