Witajcie Kochani :)

Dziś dalej przychodzę do Was z recenzją kosmetyku- w sumie to blog kosmetyczny także to nic nowego :)

Podam moja opinię na temat żelu aloesowego firmy Holika Holika.. opis- żel wielofunkcyjny zawierający 99 % ekstrakt z aloesu z regionu Jeju w Korei Południowej. Łagodzi zaczerwienienia, podrażnienia, doskonale nawilża, idealny dla każdego typu skóry. Posiada nowy innowacyjny aplikator z wygodnym zatrzaskiem zamknięcia butelki.

Stosowanie: żel można stosować jako krem do skóry twarzy, krem łagodzący podrażnienia po opalaniu, krem po goleniu lub krem po depilacji..

Moja opinia: zakupiłam go coś koło sierpnia na stronie internetowej https://www.cocolita.pl/pachnaca-kapiel/holika-holika-aloe-92-shooting-gel-zel-wielofunkcyjny-55ml?gclid=Cj0KCQjw1-fVBRC3ARIsAIifYONVVGIwaK7gXgmlu3wDxYcX6je3YrrXfsn5X53eEfJmQnnQUxIUlagaAuitEALw_wcB link macie podany także jak jesteście ciekawe to zapraszam w podany link, koszt - 18,90 zł.. Ja mam w pojemności 250 ml ale wiem że są też dostępne w mniejszych opakowaniach.. akurat teraz skończył mi się krem do twarzy także byłam zmuszona aby zacząć tego używać, opinia moja jest pozytywna, nie mogę powiedzieć że stosowałam na wszystkich partiach mojego ciała, bo nie używam tego ani jako balsamu ani jako kremu po depilacji, mogę wyrazić tylko opinie na temat żelu do twarzy.. Stosuję go na twarz już około 2 tygodnie i powiem Wam że jestem zadowolona mam miejsca na twarzy z którymi mam często problem bo są tak przesuszone no i niestety ten żel też nie daje sobie z nimi rady, nie nawilża mi ich muszę sobie pomagać innymi kremami, ale ważne że skóra mi się po tym żelu nie świeci, na pewno nie będę używać go cały czas jako krem- żel do twarzy, bo sądzę że to trochę dla skóry za mało, ale tak ogólnie ja jestem zadowolona jak zawsze można marudzić, ale za tą cenę jest okey, także ja Wam polecam.. Jest wydajny, bo potrzeba na prawdę nie wiele aby tą skórę nawilżyć, po nałożeniu czujemy ulgę także też działa na jakieś podrażnienia..

Wszystko warto spróbować, nie bać się nowości, ja polecam, myślę że mógłby trafić do moich ulubieńców :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, hej :) Dzisiaj sobota, tak wiem wiem wpisy zawsze w niedziele ale dzisiaj mam czas w pracy także zrobię wpis a co :) niestety w domu ...